Методична робота
«Школа не може стояти на одному рівні розвитку, вона потребує урізноманітнення педагогічних методів в ім’я зростання професійної майстерності, фахової кваліфікації освітян" |
система методичної роботи (схеми)
Мета науково-методичної роботи: розвиток творчої ініціативи вчителя та учня на основі інноваційних технологій до організації навчально-виховного процесу.
Основні функції методичної ради школи:
І.Організаційно-педагогічна:
- сприяти пошуку та використанню в навчально-виховному процесі сучасних організаційних форм, методів і прийомів навчання й виховання, нових освітніх технологій;
- створити колектив однодумців, які б працювали над постійним професійним самовдосконаленням, підвищенням продуктивності педагогічної праці;
- здійснювати загальне керівництво методичною, інноваційною діяльністю (проведення науково-практичних конференцій, семінарів, практикумів, круглих столів, методичних конкурсів, виставок, предметних тижнів тощо);
- розгляд планів, програм усіх підрозділів методичної роботи, їх затвердження;
- координація діяльності з питань методичної роботи з районними методичними об’єднаннями, рай методкабінетом;
- організація самоосвітньої роботи педагогів, самовдосконалення й самореалізація їхньої особистості;
- організація цілеспрямованої роботи з молодими спеціалістами.
ІІ.Інструктивно-методична:
- інструктаж та консультування педагогів з питань виконання нормативних, директивних документів, організації навчально-виховного процесу;
- оперативне інформування педагогів про досягнення психолого - педагогічної науки, кращий педагогічний досвід педагогічних працівників району, області, країни.
ІІІ. Пошуково-дослідницька:
- стимулювання ініціативи та активізація творчості членів педагогічного колективу до творчої діяльності, спрямованої на вдосконалення, оновлення й розвиток навчально-виховного процесу в закладі освіти та роботі педагога;
- вироблення й погодження підходів до організації, здійснення та оцінка інноваційної діяльності в школі;
- організація консультування педагогів з проблем інноваційної діяльності, професійного вдосконалення.
IV. Вивчення, узагальнення й поширення передового досвіду:
- вивчення професійних досягнень педагогів, узагальнення прогресивного досвіду кожного та впровадження його у практику роботи педколективу;
- створення умов для використання в роботі педагогів діагностичних методик і моніторингових програм з прогнозування, узагальнення та оцінки результатів педагогічної діяльності.
Контакти
-
Адреса:22426
Вінницька обл., Калинівський р-н, c.Бережани, вул.Миру,18 Тел.:(04333)-3-84-90
Email:
skola_komunarivka@ukr.net